Tuesday 15 May 2012

Presentació del Bloc

Després d'estar molt temps en aquest mon observant indefens i passiu com algunes empreses fan el que volen amb els seus clients, he decidit passar a l'acció creant un petit Bloc que reflecteix situacions amb les que m'he trobat on empreses han incomplert el seu compromís o simplement no són capaços de donar els serveis que prometen.

Qui sóc jo per parlar d'aquests temes?

No soc res mes que un simple ciutadà que com tots a la vegada sóc consumidor de serveis...Quantes vegades hem anat a un comerç i no ens han atès com voliem? D'acord que hi ha maneres de denunciar-ho oficialment però en molts casos no val la pena per el que en traurem individualment... per això crec que un bloc com aquest m'ajudarà almenys a desfogar-me :-) Ah per cert, de tant en tant també intentaré posar-hi exemples d'empreses que m'ha ofert un bon servei.

Com a consumidor puc compartir les experiències d'haver-me construït una casa per la meva família i per tant haver interoperat amb una vintena d'empreses amb diferents resultats. Altres experiències estan relacionades amb empreses de serveis: Aigua, electricitats, telèfon... Per la meva feina he de viatjar molt sovint i per tant també tinc moltes experiències en aquest àmbit.

Escriuré els Blocs principalment en Català i en alguns casos posaré traducció en altres llengües per ajudar així a altres ciutadans.

No m'allargo més en la introducció i espero que els diferents posts aniran definint l'objectiu. I és clar, espero els vostres comentaris per ampliar la informació i destapar noves agressions :-)

Fins aviat!

No comments:

Post a Comment